Inloggen

Klantenservice

Waar kunnen we je mee helpen?

Top 2 meestgestelde vragen

  1. Wij vinden het belangrijk dat je zorgeloos kan blijven genieten van je nieuwe fiets. Daarom verzorgen wij ook het onderhoud van je nieuwe fiets. Hiervoor kan je terecht bij de werkplaats bij één van onze winkels. Daarnaast heeft onze partner Fietsvoordeelshop.nl een eigen servicenetwerk met servicebussen, waarmee we het onderhoud bij je aan huis kunnen uitvoeren. Onze leasefietsen ontvangen standaard één keer per jaar een onderhoudsbeurt aan huis. Je ontvangt automatisch een herinnering wanneer het tijd is om een afspraak in te plannen voor onderhoud.

  2. Bij Leasefietsshop.nl heb je de mogelijkheid om binnen 14 dagen na levering van de fiets gratis te ruilen of te retourneren onder bepaalde voorwaarden. Hiervoor geldt dat de bestelde producten in ongebruikte en originele staat zijn. Vanzelfsprekend mag je een kleine proefrit op een fiets maken, maar deze mag hoogstens 2 kilometer lang zijn. In alle andere gevallen, rekenen we afschrijvingskosten. Als je je fiets wil retourneren, kan je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Wij maken dan een afspraak om de fiets bij je op te halen. Wat zijn de voorwaarden om te retourneren? Retourneren van een fiets kan tot 14 dagen na de factuurdatum van je aankoop. Er mag hoogstens 2 kilometer op proef gereden zijn. Uitzonderingen die we niet retour nemen zijn: Artikelen of producten met montage- of gebruikssporen. Artikelen of producten met missende of beschadigde originele verpakking. Producten met software waarvan de verzegeling is verbroken. GPS apparatuur dat geregistreerd of gebruikt is. Producten die op naam zijn gesteld in het register van het RDW (bijvoorbeeld Speed pedelecs). Zijn er kosten aan verbonden? Als je een product retour stuurt dan zijn de retourkosten gratis. Vanzelfsprekend kan je je product ook terugbrengen in 1 van onze winkels. Voor producten die niet in ongebruikte en originele staat zijn, worden afschrijvingskosten in rekening gebracht. Ruil je het product? Dan betaal je alleen de bezorgkosten voor het nieuwe product. Hoe retourneer ik een fiets? In het geval dat je een fiets wilt retourneren, dan komen wij deze bij je ophalen aan huis. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice voor het maken van een afspraak.

Kies een onderwerp

Heb je nog vragen?

We zijn bereikbaar via 088-3741850
Of mail naar info@leasefietsshop.nl