Klantenservice

Waar kunnen we je mee helpen?

Top 5 meestgestelde vragen

  1. We willen dat je zorgeloos kunt blijven genieten van je nieuwe fiets. Daarom verzorgen wij het onderhoud voor je. Je kunt hiervoor terecht bij de werkplaats in een van onze winkels. Daarnaast heeft onze partner Fietsvoordeelshop.nl een eigen servicenetwerk met servicebussen, zodat we het onderhoud bij je thuis kunnen uitvoeren. Onze leasefietsen krijgen standaard één keer per jaar een onderhoudsbeurt aan huis. Je ontvangt automatisch een herinnering wanneer het tijd is om een afspraak in te plannen voor onderhoud.

  2. We streven ernaar om je fiets altijd binnen 72 uur te repareren. Tijdens het hoogseizoen kan dit iets langer duren. 

  3. De levertijd van onze fietsen hangt af van de voorraad en de beschikbaarheid van verschillende maten en kleuren. Als de fiets op voorraad is, kun je zelf een bezorgdatum kiezen en heb je de fiets meestal binnen een week in huis. Is de fiets niet op voorraad, dan hangt de levertijd af van de leverancier, die tijd nodig heeft om de fiets te produceren en aan ons te leveren. Bestel je een fiets die we niet op voorraad hebben, dan laten we je binnen 48 uur weten wat de verwachte leverdatum is. Let op: door de huidige drukte bij alle fietsleveranciers kunnen we de levertijden niet altijd garanderen en worden levermomenten soms helaas uitgesteld.

  4. Absoluut! Als ZZP’er of zelfstandig ondernemer kun je zeker een fiets leasen. Je kunt eenvoudig een aanvraag indienen via onze webshop. Deze aanvraag wordt beoordeeld door een onafhankelijke kredietcheck.

  5. Bij Leasefietsshop.nl kun je de fiets binnen 14 dagen na levering gratis ruilen onder bepaalde voorwaarden. De fiets moet in ongebruikte en originele staat zijn. Uiteraard mag je een kleine proefrit maken, maar deze mag maximaal 2 kilometer lang zijn. In alle andere gevallen rekenen we afschrijvingskosten.

Illustratie van een man en een vrouw met een vraagteken boven hun hoofden

Kies een onderwerp

Heb je nog vragen?

Klantenservice
Top 5 meestgestelde vragen
  1. We willen dat je zorgeloos kunt blijven genieten van je nieuwe fiets. Daarom verzorgen wij het onderhoud voor je. Je kunt hiervoor terecht bij de werkplaats in een van onze winkels. Daarnaast heeft onze partner Fietsvoordeelshop.nl een eigen servicenetwerk met servicebussen, zodat we het onderhoud bij je thuis kunnen uitvoeren. Onze leasefietsen krijgen standaard één keer per jaar een onderhoudsbeurt aan huis. Je ontvangt automatisch een herinnering wanneer het tijd is om een afspraak in te plannen voor onderhoud.

  2. We streven ernaar om je fiets altijd binnen 72 uur te repareren. Tijdens het hoogseizoen kan dit iets langer duren. 

  3. De levertijd van onze fietsen hangt af van de voorraad en de beschikbaarheid van verschillende maten en kleuren. Als de fiets op voorraad is, kun je zelf een bezorgdatum kiezen en heb je de fiets meestal binnen een week in huis. Is de fiets niet op voorraad, dan hangt de levertijd af van de leverancier, die tijd nodig heeft om de fiets te produceren en aan ons te leveren. Bestel je een fiets die we niet op voorraad hebben, dan laten we je binnen 48 uur weten wat de verwachte leverdatum is. Let op: door de huidige drukte bij alle fietsleveranciers kunnen we de levertijden niet altijd garanderen en worden levermomenten soms helaas uitgesteld.

  4. Absoluut! Als ZZP’er of zelfstandig ondernemer kun je zeker een fiets leasen. Je kunt eenvoudig een aanvraag indienen via onze webshop. Deze aanvraag wordt beoordeeld door een onafhankelijke kredietcheck.

  5. Bij Leasefietsshop.nl kun je de fiets binnen 14 dagen na levering gratis ruilen onder bepaalde voorwaarden. De fiets moet in ongebruikte en originele staat zijn. Uiteraard mag je een kleine proefrit maken, maar deze mag maximaal 2 kilometer lang zijn. In alle andere gevallen rekenen we afschrijvingskosten.