Over het leasecontract
Bij Leasefietsshop.nl ben je verzekerd van een kwalitatief goede fiets met alle services die daarbij horen voor een vast bedrag per maand. Na bestelling ontvang je een leasecontract met daarin alle belangrijke informatie. Bij bestelling zit je nergens aan vast, je kan rustig de tijd nemen om het contract door te lezen en te tekenen.
De fiets zal worden thuisbezorgd door onze partner Fietsvoordeelshop.nl. Via onderstaande informatieblokken kan je de details verder lezen.
Extra fijn voor jou
- De fiets wordt altijd 100% rijklaar bij jou thuisbezorgd
- Onderhoud en reparatie gebeuren bij jou op de stoep
- Je kunt altijd eerst proefrijden bij 1 van onze 27 dealers
- Na afloop van het contract kan je de fiets overnemen
Wat zit er allemaal in het leasetarief?
Onderhoud & reparatie
Jaarlijkse onderhoudsbeurt en altijd reparatie door onze monteurs met een servicebus aan huis.Diefstal- en schadeverzekering
Als jouw fiets gestolen wordt ontvang je een gloednieuwe fiets en bij schade wordt deze weer netjes gerepareerd.24/7 pechhulp in Nederland & EU
Met onze pechhulpservice helpen we je met een noodreparatie of brengen je naar een adres naar wens.De kleine lettertjes
Alles over onderhoud, reparatie en pechhulp
Bekijk de algemene voorwaarden
Over de levering
Cube Kathmandu Hybrid 45 625 2020
De Cube Kathmandu Hybrid 45 625 is een supersnelle en subliem afgewerkte speed pedelec. Het uitmuntende frame heeft geïntegreerde kabels, accu en bagagedrager. En is verder afgemonteerd met hoge kwali...
Lees meerSpecificaties
Accu upgrade mogelijk | Nee |
Aantal versnellingen | 12 |
Actieradius | 25 - 80 km |
Motor techniek | Bosch Performance CX Gen4 |
Motor geluid | Geluidsarm |
Motor locatie | Midden |
Type rit | Recreatief gebruik |
Wat zeggen anderen over Cube Kathmandu Hybrid 45 625 2020?
Powered by Fietsvoordeelshop.nl
-
Prachtige fiets om te zien. Je voelt en ziet aan alles de hoogwaardige kwaliteit in de 'bouw' en de afwerking van de fiets. Fietst en schakelt zeer soepel en binnen no-time trap je de max. snelheid die net even boven de 45 km/uur zit. En dáár koop je uiteindelijk een Speed Pedelec voor :) De motor levert 4 ondersteunings standen, waarbij logischerwijs geldt dat hoe meer ondersteuning je vraagt, hoe sneller de accu leeg zal zijn. Op de fietscomputer kun je vooraf de geschatte rij-afstand zien als je schakelt tussen de standen. En toen viel mij al op dat de opgegeven waardes sterk afwijken van de vooraf opgegeven specificaties die ik online las. Daar wordt een actieradius opgegeven van 80-150 kilometers. De computer houdt het vooraf op 35 (!) tot 80. Nu zullen fiets omstandigheden per keer verschillen en standje 3 met wind mee zal een andere waarde geven dan wind tegen maar toch. Na een keer een rondje van ca 15 km te hebben gefietst (met volle accu) heb het eens getest. Bij vertrek gaf de fietscomputer aan dat er nog 38KM in de tank zat. Met de al gefietste 15 km zou dat dus 53 km zijn! Heb 30,5 km gefietst, meestentijds op standje 3, heel af en toe kort op standje 4. Bij thuiskomst bleek er nog zo'n 4km in de "tank" te zitten, op basis van stand 3. En ja, als je minder ondersteuning vraagt, dan zal dat wat meer zijn. Maar je koopt geen Speed Pedelec om er 22 km/uur mee te fietsen. Dus als dit de werkelijke capaciteit is dan valt me dat wel tegen. Retourtje Utrecht (vanuit Hilversum) lukt nog wel. Maar een ritje heen en weer naar Amsterdam zal niet lukken, tenzij ik hem daar weer een paar uur kan opladen. Gisteren een rite
-
Mooie speedpedelec tot 30 km/uur
Dit is een erg mooie,degelijke fiets. Afgemonteerd met zeer goede groepen. Remmen zijn geweldig, remt uitstekend vanwege de dubbele zuigers op voor- en achterrem. Accu heeft een ruime capaciteit. Wel heeft deze fiets een belangrijk nadeel. Het voorblad met 38 T is voor een speedpedelec veel te klein. Boven de 30 km/u heb je te veel trapomwentelingen en gebruik je al snel alleen maar het kleinste tandwiel van de tandkrans. Het is dus niet mogelijk om met een prettige kadans / trapomwentelingen een snelheid te fietsen die je juist met een speedpedelec wilt fietsen. Het kleinste tandwiel van de vaste casette heeft maar 10 of 11 tanden waardoor hier zeer veel kracht op komt te staan met snelle slijtage van tandkrans en ketting en doorslippen van de ketting tot gevolg. Opvallend is dat de 25 km/u versie het dezelfde voorblad met nagenoeg dezelfde casette heeft. Hier is naar mijn mening bij het ontwikkelen van de speedpedelec onvoldoende over nagedacht. Het plaatsen van een groter voorblad mag wettelijk gezien niet, dan voldoet de fiets niet meer een de voertuigeisen van de RDW met nare strafbare- en aansprakelijkheidsgevolgen van dien. Fiets wordt ook niet geleverd met een slot. Da´s jammer bij zo´n dure fiets. -
Denmark delivery
Hi, Can i order the Cube Katmandu for delivery in Denmark and if yes - what will the total cost be? Best regards Jens Ove -
Some annoying issues reduce the pleasure of a very good bicycle
Great motor and chassis. Rides smoothly. I needed to change the saddle and the stem to be more comfortable for my taste. I have some complaints from the brakes. They brake very well but there is a noise and some vibration, especially at the rear wheel. It is like the center is stopped by the disk but the exterior of the center and thus the rest of the wheel moves for some degrees. The movement of the tire when the center is stopped is 3-4 cm for the rear wheel. It seems like a lot of grace to me. The feeling is a noise and a vibration like a car's ABS. I am going to wait if this disappears when the pads are a little more worn out. The setup of the gears is not so wisely selected. Almost half of the gears are never needed to be used. Even without electrical support, I rarely used gears 1-5 since they seem to be so light and the cadence is very high. I would prefer a larger gear in front to be able to use the full range of the rear and not wear out the small gears (11th and 12th). These are the ones I use the most and the more sensitive due to the small radius. Some times I pedal hard and due to the motor power that is added up, the chain jumps over the teeth. That will cause a wear out of the chain and the teeth very quickly. I think that Cube should think of a solution and consider a recall before the chains start to cut off and the customers get unhappy.