Over het leasecontract
Bij Leasefietsshop.nl ben je verzekerd van een kwalitatief goede fiets met alle services die daarbij horen voor een vast bedrag per maand. Na bestelling ontvang je een leasecontract met daarin alle belangrijke informatie. Bij bestelling zit je nergens aan vast, je kan rustig de tijd nemen om het contract door te lezen en te tekenen.
De fiets zal worden thuisbezorgd door onze partner Fietsvoordeelshop.nl. Via onderstaande informatieblokken kan je de details verder lezen.
Extra fijn voor jou
- De fiets wordt altijd 100% rijklaar bij jou thuisbezorgd
- Onderhoud en reparatie gebeuren bij jou op de stoep
- Je kunt altijd eerst proefrijden bij 1 van onze 27 dealers
- Na afloop van het contract kan je de fiets overnemen
Wat zit er allemaal in het leasetarief?
Onderhoud & reparatie
Jaarlijkse onderhoudsbeurt en altijd reparatie door onze monteurs met een servicebus aan huis.Diefstal- en schadeverzekering
Als jouw fiets gestolen wordt ontvang je een gloednieuwe fiets en bij schade wordt deze weer netjes gerepareerd.24/7 pechhulp in Nederland & EU
Met onze pechhulpservice helpen we je met een noodreparatie of brengen je naar een adres naar wens.De kleine lettertjes
Alles over onderhoud, reparatie en pechhulp
Bekijk de algemene voorwaarden
Over de levering
Cortina U4 Transport Solid N3 2020
De Cortina U4 Solid N3 2020 is een kwalitatieve transportfiets met een stoere uitstraling. Uitgevoerd met een donker stuur, zadel en een krachtige koplamp. Het aluminium frame met handige voordrager i...
Lees meerWat zeggen anderen over Cortina U4 Transport Solid N3 2020?
Powered by Fietsvoordeelshop.nl
-
Mijn fiets kwam na 4 weken wachten. Na het testrondje prima daarna was het een week regen dus stond de fiets in de schuur geduldig te wachten. Toen ik een week later op de fiets naar werk ging trapte de 3e versnelling door en versnelling 2 is hetzelfde als de 1e versnelling. Je trapt je ellendig of je trapt steeds een slag over. Gebeld naar de service. Gelukkig na 30 minuten wachten contact en ook fijn dat er al na 3 weken iemand kan komen om het probleem op te lossen want het hoort niet. De mevrouw overigens erg aardig gaf me de tip om gewoon te blijven fietsen hoor want het kan geen kwaad... we wachten nu dus nog 1 week af en dan k9mt de service bus...
-
Lastige communicatie
Na het plaatsen van de online bestelling was er geen contact meer. Telefonisch zijn jullie echt beroerd bereikbaar, enkel na 30 minuten in de wacht hangen kreeg ik iemand aan de lijn (en wie heeft daar nou tijd voor?). Nadat ik hoorde dat mijn fiets verzonden was zou ik gecontact worden door de winkel zelf. TOen ik na 1,5 week nog steeds niets had gehoord en de winkel ook telefonisch niet bereikbaar is, ben ik maar langsgereden. Hier bleek mijn bestelling niet bekend te zijn. De fiets was er gelukkig wel, maar hierop ontbrak de orderbon, waardoor de winkel niet wist dat deze bij mij hoorde. Als ik niet langs was gegaan zat ik mogelijk nu nog steeds te wachten. Wellicht is een extra groot contactcenter, zodat er sneller opgenomen kan worden, mogelijk? Dit zou een groot deel van de negatieve comments oplossen lijkt mij. Verder ben ik blij met de fiets. (hoewel ook mijn trapper af en toe overslaat wat me niet de bedoeling lijkt). Toch maar weer eens een half uur in de wacht gaan hangen..